Artikkel on jäänud kuidagi ainult ühepoolseks, et vaadeldakse
ainult suhteid mängumaailmas. Väga paljudes mängudes ei ole suhted
teiste karakteritega sugugi kõige olulisemad ja vestluses saab mitu
erinevat versiooni läbi vaadata/rääkida. Oleks huvitav olnud
lugeda, mida õpetavad nn. tulistamismängud, kus sisuliselt teiste
karakteritega suhelda ei saa. Või mis oleks rallimängude eesmärk. Minu jaoks on mängudes olulisem olnud see, et
nad õpetavad võõrkeeli, eelkõige inglise keelt, meie emakeelseid
mänge on ju suht vähe. Kuna inglisekeelse lektüüriga varem, st enne
ülikooli kokkupuudet eriti ei olnud, siis sõnavara ongi mõningast
täiendust just mängudest saanud.
Siin kommentaarides on öeldud, et mängu eesmärk on võit.
Rollimängudes on ju sageli nii, et võit ei ole alati ühesugune.
Siin meenuvad mulle Fallout\'i seeria mängud, kus lõpus jutustaja
toob välja, mis sai mängija poolt külastatud asulatest/arvuti poolt
juhitud tegelastest jne. Mängija ehk sai mängu alguses püstitatud
eesmärgi täidetud, kuid see ei pruugi tähendada, et mäng oleks nüüd
läbi (sageli saab peale põhieesmärgi täidetuna edasi mängida) ja veel eriti võidetud. Kuna vaadeldud rollimängudes on sageli mitu erinevat osapoolt, siis kõik ei saa alati võita, mängija peabki ühe läbimängimise jooksul tegema vastavad valikud ja sisuliselt toetama mõnda osapoolt ja mingeid opponeerima.
Artikkel on jäänud kuidagi ainult ühepoolseks, et vaadeldakse
ainult suhteid mängumaailmas. Väga paljudes mängudes ei ole suhted
teiste karakteritega sugugi kõige olulisemad ja vestluses saab mitu
erinevat versiooni läbi vaadata/rääkida. Oleks huvitav olnud
lugeda, mida õpetavad nn. tulistamismängud, kus sisuliselt teiste
karakteritega suhelda ei saa. Või mis oleks rallimängude eesmärk. Minu jaoks on mängudes olulisem olnud see, et
nad õpetavad võõrkeeli, eelkõige inglise keelt, meie emakeelseid
mänge on ju suht vähe. Kuna inglisekeelse lektüüriga varem, st enne
ülikooli kokkupuudet eriti ei olnud, siis sõnavara ongi mõningast
täiendust just mängudest saanud.
Siin kommentaarides on öeldud, et mängu eesmärk on võit.
Rollimängudes on ju sageli nii, et võit ei ole alati ühesugune.
Siin meenuvad mulle Fallout\'i seeria mängud, kus lõpus jutustaja
toob välja, mis sai mängija poolt külastatud asulatest/arvuti poolt
juhitud tegelastest jne. Mängija ehk sai mängu alguses püstitatud
eesmärgi täidetud, kuid see ei pruugi tähendada, et mäng oleks nüüd
läbi (sageli saab peale põhieesmärgi täidetuna edasi mängida) ja veel eriti võidetud. Kuna vaadeldud rollimängudes on sageli mitu erinevat osapoolt, siis kõik ei saa alati võita, mängija peabki ühe läbimängimise jooksul tegema vastavad valikud ja sisuliselt toetama mõnda osapoolt ja mingeid opponeerima.