Kindlasti on esmased väärtushinnangute edasiandjad lapsevanemad. Kodu, kasvatus ja vanemate eeskuju peavad kujundama aluse, millele laps saab toetuda. Kui kodus hinnatakse viisakust, lahkust, aitamist, lugupidavat suhtumist kaaskodanikesse, siis oskab laps selle oma ellu kaasa võtta. Edasises elus mõjutavad ka kool ning hiljem ka ühiskond tervikuna, s.h ka meedia. Kui ühiskond, mis koosneb peredest, kus väärtushinnangud paigas, ei saa avaldada negatiivset mõju.
Vahet tuleb teha laste käitumisel. Kui laps on pärit perest, kus väärtushinnangud pealtnäha paigas, kuid ta käitub siiski ebaeetiliselt - ropendab avalikult, pillub prügi maha, ronib garaažide katustel, siis ei pruugi olla tegu vanemate tegemata jäänud tööga. Lastel võib olla tugev tähelepanuvajadus või vajadus saada tunnustatud kaaslaste poolt.
Kindlasti on esmased väärtushinnangute edasiandjad lapsevanemad. Kodu, kasvatus ja vanemate eeskuju peavad kujundama aluse, millele laps saab toetuda. Kui kodus hinnatakse viisakust, lahkust, aitamist, lugupidavat suhtumist kaaskodanikesse, siis oskab laps selle oma ellu kaasa võtta. Edasises elus mõjutavad ka kool ning hiljem ka ühiskond tervikuna, s.h ka meedia. Kui ühiskond, mis koosneb peredest, kus väärtushinnangud paigas, ei saa avaldada negatiivset mõju.
Vahet tuleb teha laste käitumisel. Kui laps on pärit perest, kus väärtushinnangud pealtnäha paigas, kuid ta käitub siiski ebaeetiliselt - ropendab avalikult, pillub prügi maha, ronib garaažide katustel, siis ei pruugi olla tegu vanemate tegemata jäänud tööga. Lastel võib olla tugev tähelepanuvajadus või vajadus saada tunnustatud kaaslaste poolt.