Kahtlemata on õpilase väärtuskasvtuses kandev osa kodul, lapsevanematel, lähemal kogukonnal. Varasemalt andsid olulise osa väärtuskasvatuses ka vanavanemad. Mina ise tunnen, et vanemate ja vanavanemate roll minu elu on erinev olnud, teineteist täiustav. Samuti saan enda lapsepõlvekogemusele toetudes väita, et kodus polnud väärtuskasvatuse tundi. Hooliv pere ja ühiselt veedetud aeg annab lapsele käitumismudelid terveks eluks. Ühised arutelud, mis on hea ja mis on halb, toimetamine koduloomadega ja arvestamine õe ja vennaga, on andnud aluse terveteks suheteks ja rõõmsaks rahuloluks. Positiivne ja enesekindel õpilane haakub ka koolis heade juhtumitega.
Kahtlemata on õpilase väärtuskasvtuses kandev osa kodul, lapsevanematel, lähemal kogukonnal. Varasemalt andsid olulise osa väärtuskasvatuses ka vanavanemad. Mina ise tunnen, et vanemate ja vanavanemate roll minu elu on erinev olnud, teineteist täiustav. Samuti saan enda lapsepõlvekogemusele toetudes väita, et kodus polnud väärtuskasvatuse tundi. Hooliv pere ja ühiselt veedetud aeg annab lapsele käitumismudelid terveks eluks. Ühised arutelud, mis on hea ja mis on halb, toimetamine koduloomadega ja arvestamine õe ja vennaga, on andnud aluse terveteks suheteks ja rõõmsaks rahuloluks. Positiivne ja enesekindel õpilane haakub ka koolis heade juhtumitega.