Esimese kooliastme õpilane ei saa kohe kuidagi olla süüdi selles, et tal puuduvad väärtushinnangud. Tema käitumine peegeldab kodust kasvatust ja vanemate tõekspidamis. Ka teise ja kolmamanda kooliastme õpilaste käitumises näeme koduse kasvatuse peeglit. Kui ema ja isa ei väärtusta perekonda, elementaarset viisakust kaaskodanikega suhtlemisel siis pole ka lastest head loota. Kool ja ühiskond võivad küll pingutada, kuid kõik hea samuti ka halb saab ikka alguse kodust vanematelt. Raske on lastel aru saada, mis on õige või vale kui keegi sulle maast magalast seda ei selgita.
Esimese kooliastme õpilane ei saa kohe kuidagi olla süüdi selles, et tal puuduvad väärtushinnangud. Tema käitumine peegeldab kodust kasvatust ja vanemate tõekspidamis. Ka teise ja kolmamanda kooliastme õpilaste käitumises näeme koduse kasvatuse peeglit. Kui ema ja isa ei väärtusta perekonda, elementaarset viisakust kaaskodanikega suhtlemisel siis pole ka lastest head loota. Kool ja ühiskond võivad küll pingutada, kuid kõik hea samuti ka halb saab ikka alguse kodust vanematelt. Raske on lastel aru saada, mis on õige või vale kui keegi sulle maast magalast seda ei selgita.