Tudengipäevadel arutleti, milline on hea ülikool

Tartu Ülikooli eetikakeskus kutsus tudengipäevade raames tudengeid arutlema, milline on hea ülikool. Arutelus pälvis enam tähelepanu õppimist toetav hindamine ülikoolis ja selle napp osakaal õpiprotsessis. Üliõpilased tõid välja, et õppejõu kommentaar või tähelepanekud töö kohta annavad neile sisendit oma töö täiendamiseks ning ka motivatsiooni pingutamiseks. Samas nenditi, et kuna õppimist toetavat tagasisidet saab tudeng õppejõult harva, on keeruline oma arenguvajadustega tegeleda.

Töötoas osalejad toetusid mõtte-ja analüüsitöös eetikakeskuse hea kooli mudelile, mida on mugandatud ülikooli tarbeks. Millist ülikooli me soovime? Mis iseloomustab heas ülikoolis õpetamist, õppimist, teadustöö tegemist, hea organisatsiooni kultuuri ja koostööd eri osapoolte vahel? Kas me saame ühtemoodi aru sellest, mis teeb ülikooli heaks? Selle najal said tudengid hinnata ülikooli headust, osutada ülikoolielu kitsaskohtadele ning teha ettepanekuid sellest, kuidas kujundada Tartu Ülikoolist üks väga hea ülikooli kõigis valdkondades. Arutelu viisid läbi Marten Juurik ja Mari-Liis Nummert Tartu Ülikooli eetikakeskusest.

Pilt: FreeDigitalPhotos.net

 

Tartu Ülikooli peahoone

Algab ülikooli uue arengukava koostamine

Tartu Ülikooli peahoone

Tartu Ülikooli uus arengukava

Technologicumi projekteerimislepingu allkirjastamine

Sõlmiti Maarjaväljale rajatava uue õppe- ja teadushoone projekteerimisleping